niedziela, 20 sierpnia 2017 r.  Imieniny: Bernarda, Sabiny, Samuela
Wiadomości z tagiem E-commerce  RSS
IV Kongres Dyrektorów E-commerce – o strategiach rozwoju e-commerce z liderami branży

Dodano: 17.03.2017 6:43 | 83 odsłon | 0 komentarzy

Kongres Dyrektorów E-commerce - już po raz czwarty zjednoczy najważniejsze osoby branży. Konferencja obędzie się w dniach 24-26 maja br. we Wrocławiu w kompleksie hotelu Hilton. Program wydarzenia to cztery ścieżki tematyczne poświęcone najważniejszym strategiom rozwoju e-commerce. Rejestracja trwa!

Źródło: di.com.pl

Połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Firma chce przejmować dalej w tej branży, bo to „kolej XXI wieku”

Dodano: 15.03.2017 21:00 | 32 odsłon | 0 komentarzy

Wirtualna Polska spodziewa się, że w br. połowa jej wpływów będzie pochodziło z sektora e-commerce. Firma planuje dalsze przejęcia w tym segmencie. - Wygoda, szybkość i efektywność zawierania transakcji online oznacza dla wielu sektorów gospodarki to, co oznaczał rozwój kolei żelaznych dla dyliżansów w XIX wieku. Wirtualna Polska chce być przewodnikiem w digitalizacji naszych nawyków konsumenckich i beneficjentem tej zmiany - zapowiada prezes firmy Jacek Świderski.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 27 proc. i 53,8 mln zł zysku. „Strategia MoViBE i przedszkole telewizyjne”

Dodano: 14.03.2017 22:49 | 34 odsłon | 0 komentarzy

W ub.r. Wirtualna Polska zanotowała 415,1 mln zł wpływów ze sprzedaży (o 27,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 53,8 mln zł zysku netto (wobec 5,7 mln zł w 2015 roku). - W 2017 roku będziemy kontynuować strategię „MoViBE” - mobile, video, bigdata i e-commerce. Będziemy jeszcze pozostawać w przedszkolu telewizyjnym, lecz z pewnością będzie to również czas, w którym najszybciej zdobywa się kompetencje - zapowiada prezes spółki Jacek Świderski.

Źródło: www.wirtualnemedia.pl

Ford i Amazon rozpoczynają współpracę

Dodano: 20.01.2017 23:30 | 51 odsłon | 0 komentarzy

Amerykański gigant w świecie motoryzacji rozpoczyna współpracę ze odpowiednikiem w świecie e-commerce. Ford i Amazon pracują nad rozwiązaniem o nazwie Alexa, które w niedalekiej przyszłości ułatwi życie kierowcom samochodów.

Źródło: motogazeta.mojeauto.pl

reklama

Copyright © 2008-2017 nifo.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone